امیر حسینی, سید احسان, روشنی, فاطمه, فتحی, فریبرز. (1396). تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(3), 87-100.
سید احسان امیر حسینی; فاطمه روشنی; فریبرز فتحی. "تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 3, 1396, 87-100.
امیر حسینی, سید احسان, روشنی, فاطمه, فتحی, فریبرز. (1396). 'تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(3), pp. 87-100.
امیر حسینی, سید احسان, روشنی, فاطمه, فتحی, فریبرز. تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 6(3): 87-100.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب