1.

ارتباط بین مهارت‏های ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیت‏بدنی آموزش و پرورش استان‎های غرب کشور با رضایتمندی دبیران

صفحه 11-19
منوچهر ططری

2.

بررسی تیتر روزنامه‌های ورزشی از دیدگاه گفتمان‌شناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان

صفحه 21-32
علی کریمی فیروزجایی

3.

کاربرد تحلیل پوششی داده‌ها در تعیین ضریب نفوذ سازمان‌های ورزشی کارا در عملکرد سازمان‌های ورزشی ناکارا

صفحه 33-41
سیمین اسگندری دستگیری؛ علیمحمد امیرتاش؛ علیمحمد صفانیا

4.

مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشته‌ها

صفحه 43-52
حمید قاسمی؛ فاطمه صائمیان

5.

تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران

صفحه 53-62
لقمان کشاورز؛ حمزه دانشمندی

6.

آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه

صفحه 63-74
آیه ریزوندی؛ فرشاد تجاری؛ محمد رضا اسماعیلی

7.

تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶ‌ﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران

صفحه 75-86
تقی عاشوری؛ مرتضی دوستی؛ سید محمد حسین رضوی؛ ابوالحسن حسینی

8.

تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی

صفحه 87-100
سید احسان امیر حسینی؛ فاطمه روشنی؛ فریبرز فتحی

9.

طراحی مدل درآمدزایی باشگاه‏های فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری

صفحه 101-116
شمس الدین رضایی

10.

سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار)

صفحه 117-126
محمد زلیکانی؛ علی وفایی مقدم؛ مصطفی افشاری؛ مهران جعفری

11.

طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدل‌یابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد)

صفحه 127-139
محمود نادری بنی؛ رضا ابراهیم‌زاده پزشکی؛ مهدی ابولقاسمی؛ پوریا مالکی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب