- احمدی، محمد؛ احمدپور، احمد؛ حاتمی نژاد، حسین. (1392). ”بررسی تأثیر آگاهی شهروندی بر پاسخگویی و عملکرد سازمان زیباسازی برای بهبود منظر شهری، مطالعه موردی منطقه 6 کلانشهر تهران“. آمایش جغرافیایی فضا، 3(10)، 1-20.
- اکبری، غضنفر. (1385). ”سرمایه اجتماعی و حکمرانی شهری“. تحقیقات جغرافیایی، 21(4)، 135-153.
- الماسی، حسن؛ غلامپور، سید مهدی. (1388). ”نقش قوانین و مقررات محاسباتی و سیستم حسابداری تعهدی در ارتقای ظرفیت پاسخگویی“. مدیریت کسب و کار، 1(2)، 25-44.
- باباجانی، جعفر. (1387). ”ویژگی های نظام حسابداری و گزارشگری مالی“. مجله بیمه، 13، 73-80.
- باباجانی، جعفر. (1380). ”مسؤولیت پاسخگویی و کنترل های داخلی بخش عمومی“. مجله حسابدار، 16(146)، 22-27.
- باباجانی، جعفر. (1382). ”تحلیلی نظری پیرامون سیستم نظارت مالی کشور از منظر پاسخگویی“. بررسی های حسابداری و حسابرسی، 10(31)، 97-103.
- حبیبی، محمد حسن. (1382). ”حق آگاهی مردم به عنوان یک حق اساسی“. نشریه حقوق اساسی، 1(1)، 65-96.
- خانباشی، محمد؛ زاهدی، شمس السادات؛ الوانی، سید مهدی. (1390). ”پاسخگویی؛ بستری برای تقویت اعتماد عمومی“. نظم و امنیت انتظامی، 4(2)، 25-50.
- دانایی فرد، حسن؛ رحب زاده، علی؛ درویشی، آذر. (1389). ”بین نقش شایستگی اخلاقی اسلامی و فرهنگ خدمتگزاری در ارتقا پاسخگویی عمومی بیمارستان های دولتی“. مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی، 3(4)، 57-81.
- داوری، علی؛ رضازاده، آرش. (1392). مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار Pls. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
- ذاکری، محمد؛ اسدی، اسماعیل؛ لطفی، هادی. (1390). ”تبیین الگوی پاسخگویی و نظارت بر نظام اداری در حکومت علوی از منظر رابطه بوروکراسی و دموکراسی“. رسالت مدیریت دولتی، 2 (4)، 1-18.
- رحمان سرشت، حسین؛ رفیعی، محمود؛ کوشا، مرتضی. (1388). ”مسؤولیت اجتماعی؛ اخلاقیات فراسازمانی“. مجله تدبیر، 20(204)، 24-26.
- سوری، علی. (1394). ”بررسی تطبیقی سنجش سرمایه اجتماعی در ایران“. فصلنامه تحقیقات مدل سازی اقتصادی، 20، 107-129.
- شهبازی، مهدی؛ درویش، حسن؛ زارعی، فرهاد. (1391). ”تأثیر پاسخگویی عمومی بر بهبود اعتماد عمومی شهروندان“. مدیریت سازمان های دولتی، 1(1)، 53-63.
- فقیهی، ابوالحسن. (1381). ”نظام های پاسخگویی در بخش دولتی (دیدگاهی تطبیقی)“. فصلنامه مطالعات مدیریت، 46، 312-325.
- فوکویاما، فرانسیس. (1997). پایان نظم (بررسی سرمایه اجتماعی و حفظ آن). ترجمه: غلامعباس توسلی، تهران: انتشارات جامعه ایرانیان.
- فیضی، طاهره؛ زارع، رضا. (1394). ”بررسی رابطه میان تمرکززدایی اداری و حاکمیت عمومی با تأثیر دو متغیر پاسخگویی و اعتماد عمومی (مورد مطالعه: سازمان های دولتی استان فارس)“. مدیریت سازمان های دولتی، 3(3)، 7-26.
- کریمی، محمد میثم. (1386). ”اندازه گیری سطح سرمایه اجتماعی با تأکید بر عنصر اعتماد اجتماعی“. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان.
- متامی، مهرداد؛ حسن پور، مهشید. (1393). ”بررسی نقش رسانه های جمعی در ارتقای سطح پاسخگویی سازمان های دولتی“. فصلنامه مدیریت، 11(34)، 59-72.
- مقیمی، سیدمحمد؛ فضلی، صفر. (1390). پژوهشنامه مدیریت (جلد 11). تهران: انتشارات راه دان.
- هاشم زهی، نوروز؛ جاه بین، زهرا. (1392). ”بررسی تأثیر پاسخگویی عمومی بر اعتماد شهروندان به عملکرد روابط عمومی قوه قضائیه (مطالعه موردی: افراد بالای 20 سال شهر تهران)“. مطالعات علوم اجتماعی ایران، 10(2)، 249-278.
- Barbara, B., Melville, C. & Hugh, M. (1994). “Predicting Corporate Social Responsiveness: A Model Drawn from Three Perspectives”. Journal of Business Ethics, 13(9), 731- 738.
- Bolino, M.C., Turnley, W.H. & Bloodgood, J.M. (2002). “Citizenship Behavior and the Creation of Social Capital in Organizations”. Academy of management Review, 27(4), 505-522.
- Brandão, C., Rego, G., Duarte, I. & Nunes, R. (2013). “Social Responsibility: A New Paradigm of Hospital Governance?”. Health Care Analysis, 21(4), 390-402.
- Bovens, M. (2005). Public accountability. In Ferlie, E., Lynne, L. & Pollit, C. (eds.). The oxford handbook of public management. Oxford: Oxford University Press, 182-208.
- Bovens, M. (2010). Two Concepts of Accountability: Accountibility as a Virtue and as a Mechanism”. West European Politics, 33(5), 946-967.
- Bowles, S. & Gintis, H. (2002). “Social Capital and Community Governance”. Economic Journal, 112, 419-439.
- Chang, H. & Chuang, S. (2011). “Social Capital and Individual Motivations on Knowledge Sharing: Participant Involvement as a Moderator”. Information & Management, 48, 9-18.
- Cialdini, R. B., Kallgren, C.A. & Reno. R.R. (1991). “A Focus Theory of Normative Conduct: A Theoretical Refinement and Reevaluation of the Role of Norms in Human Behavior”. Advances in Experimental Social Psychology, 24 (20), 201–234.
- Clark, J. (1992). Policy influence, lobbying and advocacy. in Edwards, M. & Hulme, D. (eds), Making a Difference NGOs and Development in a Changing World, Earthscan Publications Limited, London, 191-202.
- Fukuyama, F. (2001). “Social Capital, Civil Society and Development”. Third World Quarterly, 22(1), 7-20.
- Hurst, N. (2004). “Corporate Ethics, Governance and Social Responsibility: Comparing European Business Practices to Those in the United States”. Study of the Makkula Center for Applied Ethics Santa Clara University, 1-67.
- Hyndman, N. (1990). “Charity Accounting an Empirical Study of the Information Needs of Contributors to UK Fund-caising Charities”. Financial Accountability and Management, 6(4), 295-307.
- Jegers, M. & Lapsley, I. (2001). “Making Sense of Non-Profit Organizations”. Financial Accountability and Management, 17 (1), 1-3.
- Jensen, L. (2001). Image of Accountability in Danish Public Sector Reform. http://www.inpoma.net/search/poppers/sydny/lotte Jensen.Htm1.
- Jimi, J. & Bruno. H. (2012). “Does Social Capital Increase Political Accountability? An Empirical Test for Flemish Municipalities”. Public Choice, 150(3), 731-744.
- Kamat, S. (2003). “NGOs and the New Democracy: The False Saviors of International Development”. Harvard International Review, 25(1), 65-69.
- Lawson, B., Tyler, B.B. & Cousins, P.D. (2008). “Ntecedents and Consequences of Social Capital on Buyer Performance Improvement”. Journal of Operations Management, 26(3), 446-460.
- Li, Z. & Luo, F. (2011). “Research on the Relationship Among Social Capital, Organizational Learning and Knowledge Transfer Performance”. Journal of software, 6(9), 1763-1770.
- Marc, O. (2000). Corporate social performance. Research Brief. RB. Australia Center for Corporate Change, 4-6.
- Milgram, S., Bickman, L. & L. Berkowitz. (1969). Note on the drawing power of crowds of different size. Journal of Personality and Social Psychology, 13(2), 79-82.
- Mulgan, R. (2003). “One Cheer for Hierarchy Accountability in Disjointed Governance”. Political Science, 55(2), 6-18.
- Nannicini, T., Andrea. S., Guido, T. & Ugo, T. (2013). “Social Capital and Political Accountability”. American Economic Journal Economic Policy, 5(2), 222-250.
- Nahapiet, J. & Ghoshal, S. (1998). “Social Capital, Intellectual Capital, and the Organizational Advantage”. The Academy of Management Review, 23(2), 242-266.
- O,Connell, L. (2005). “Program Accountability as an Emergent Property: The Role of Stake Holders in a Programs Field”. Public Administration Review, 65(1), 85-93.
- Putnam, R. (1995). “Bowling Alone: America’s Declining Social Capital”. Journal of Democracy, 6(1), 65-78.
- Rohini, R. & Mahadevappa, B. (2010). Social Responsibility of Hospitals: An Indian Context”. Social Responsibility Journal, 6(2), 268-285.
- Rozmek, B.S. (2000). “Dynamics of Public Sector Accountability in an Era of Reform”. International Review of Administrative Sciences, 66(1), 21-44.
- Schouten, P. (2011). Corporate social responsibility in hospitals focusing on sustainable procurement. The Netherlands, ZonMw, 1-67.
- Smith, T. (1991). “The Comparative Analysis of Bureaucratic Accountability. Asian Journal of Public Administation, 13(1), 93-104.
- Soumynananda, D. (2007). “Social Capital in the Creation of Human Capital and Economic Growth: A Productive Consumption Approach”. The Journal of Socio Economics Soceco, 14, 32-48.
- Unerman, J. & O’Dwyer, B. (2006b). “Theorizing Accountability for NGO Advocacy”. Accounting, Auditing and Accountability Journal, 19(3), 349-376.
- Whipple, J. M., Wiedmer, R. & Boyer, K. (2015). “Adyadic Investigation of Collaborative Competence, Social Capital and Performance in Buyer Supplier Relationships”. Journal of Supply Chain Management, 51(2), 3-21.
|