برنا, محمد, فولادچنگ, محبوبه, جوکار, بهرام, یوسفی, فریده. (1397). اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(4), 39-52.
محمد برنا; محبوبه فولادچنگ; بهرام جوکار; فریده یوسفی. "اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 4, 1397, 39-52.
برنا, محمد, فولادچنگ, محبوبه, جوکار, بهرام, یوسفی, فریده. (1397). 'اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(4), pp. 39-52.
برنا, محمد, فولادچنگ, محبوبه, جوکار, بهرام, یوسفی, فریده. اثربخشی رویکرد آموزش مبتنی بر پیوندگرایی در مقایسه با رویکردهای آموزش ارتباطی و دستور - ترجمه بر درگیری تحصیلی دانش‎آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 5(4): 39-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب