صدیقی, زهرا, میکاییلی, فرزانه, عیسی زادگان, علی. (1397). بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), 105-120.
زهرا صدیقی; فرزانه میکاییلی; علی عیسی زادگان. "بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 1, 1397, 105-120.
صدیقی, زهرا, میکاییلی, فرزانه, عیسی زادگان, علی. (1397). 'بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(1), pp. 105-120.
صدیقی, زهرا, میکاییلی, فرزانه, عیسی زادگان, علی. بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 7(1): 105-120.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب