1.

بررسی خصوصیات روان‌سنجی پرسشنامه درک زمانی نوجوانان در شهر تهران

صفحه 9-24
سوسن علیزاده فرد

2.

اثر باورهای معرفت شناختی و ادراکات یادگیری بر عملکرد تحصیلی با میانجی گری خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 25-40
کریم سواری

3.

اثربخشی روش آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب امتحان و سبک‌های حل مسئله در دانشجویان

صفحه 41-53
داود معنوی پور؛ مصطفی دارابی

4.

اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر مؤلفه های کفایت اجتماعی دانش آموزان قربانی قلدری

صفحه 53-74
منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ میرمحمود میرنسب؛ لیلا کلیایی

5.

اثربخشی آموزش حافظه‌ کاری بر عملکردهای توجه دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی

صفحه 75-90
علی اصغر کاکو جویباری؛ فهیمه امینی؛ مهناز علی‌اکبری دهکردی

6.

اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر باورهای غیرمنطقی و سوگیری توجه نسبت به محرک‌ها با بار هیجانی منفی، در دختران نوجوان

صفحه 91-104
مهدیه رحمانیان؛ مهدی دهستانی؛ سیده فاطمه علوی

7.

بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق الگوی یادگیری مشاهده‌ای بندورا بر بهبود این مهارت‌ها و نظریه ذهن دختران و پسران پیش‌دبستانی

صفحه 105-120
زهرا صدیقی؛ فرزانه میکاییلی؛ علی عیسی زادگان

8.

اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان‌بر راهبردهای انگیزشی و شناختی دانشجویان دختر اهمال-کار دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر

صفحه 121-140
سید موسی گلستانه؛ فاطمه نوروزی

9.

طراحی الگوی عوامل شناختی مؤثر بر تصمیم‌گیری

صفحه 141-152
سید کمال خرازی؛ صهبا رضائیان

10.

برآورد مقدماتی پایایی و روایی مقیاس تله اجتماعی

صفحه 153-170
سروه محمدزاده؛ مسیب یارمحمدی واصل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب