نظری, شهرام, تجاری, فرشاد, زارعی, علی. (1397). نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), 69-76. doi: 10.30473/arsm.2018.5109
شهرام نظری; فرشاد تجاری; علی زارعی. "نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 2, 1397, 69-76. doi: 10.30473/arsm.2018.5109
نظری, شهرام, تجاری, فرشاد, زارعی, علی. (1397). 'نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), pp. 69-76. doi: 10.30473/arsm.2018.5109
نظری, شهرام, تجاری, فرشاد, زارعی, علی. نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 7(2): 69-76. doi: 10.30473/arsm.2018.5109


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب