1.

پیاده سازی استراتژی های توسعه ورزش قهرمانی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن

صفحه 11-25
سارا خالقی بابایی؛ لقمان کشاورز

2.

رابطه هویت ورزشی و نقش جنسیتی در بازیکنان حرفه ای فوتسال استان هرمزگان

صفحه 27-34
لیلا قربانی؛ معصومه حسینی

3.

بررسی نقش تعدیل‌کننده جنسیت بر رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند با وفاداری مشتریان ورزشی

صفحه 35-42
غلامرضا شعبانی بهار؛ سجاد مومنی پیری

4.

رویکردی نوین در طراحی پرسش نامة ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمان های ورزشی با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات

صفحه 43-55
مجتبی ظریفی؛ حسن بحرالعلوم؛ رضا اندام؛ رضا شیخ

5.

تبیین مدل عوامل اثر گذار بر توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش

صفحه 57-67
نرگس اختیاری؛ حسین عیدی؛ کیوان شعبانی مقدم

6.

نقش هوش هیجانی و درک احساسات محیط کار بر رفتار مصرف کنندگان ورزش همگانی (با رویکرد بازاریابی هیجانی در رفتار مصرف کننده)

صفحه 69-76
شهرام نظری؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی

7.

نقش ارزش‌های مصرفی فایده و لذت گرایانه در قصد خرید کفش‌های ورزشی از دیدگاه دانشجویان

صفحه 77-87
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی

8.

شناسایی و تدوین الگوی عوامل موثر بر اقدامات مدیریت استراتژیک در ادارات ورزش و جوانان غرب ایران

صفحه 89-98
طاهره خنجری؛ شیرین زردشتیان؛ حسین عیدی

9.

بررسی موقعیت مکانی ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS)

صفحه 99-109
امید اقتداری بروجنی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ حمید گنجائیان

10.

تأثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی سازمان با میانجی‏گری مدیریت دانش در اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی

صفحه 111-122
رحیم رمضانی نژاد؛ شهرام شفیعی؛ لیلا آسایش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب