خدایی, علی, زارع, حسین. (1348). نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(2), 49-64. doi: 10.30473/etl.2018.5140
علی خدایی; حسین زارع. "نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 2, 1348, 49-64. doi: 10.30473/etl.2018.5140
خدایی, علی, زارع, حسین. (1348). 'نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(2), pp. 49-64. doi: 10.30473/etl.2018.5140
خدایی, علی, زارع, حسین. نقش واسطه‌ای راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در رابطة تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1348; 6(2): 49-64. doi: 10.30473/etl.2018.5140


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب