خاکساربلداجی, محمدعلی, عبدالهی, محمدحسین, کدیور, پروین, حسن آبادی, حمیدرضا, ارجمندنیا, علی اکبر. (1397). اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), 173-186. doi: 10.30473/sc.2018.41194.2223
محمدعلی خاکساربلداجی; محمدحسین عبدالهی; پروین کدیور; حمیدرضا حسن آبادی; علی اکبر ارجمندنیا. "اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 2, 1397, 173-186. doi: 10.30473/sc.2018.41194.2223
خاکساربلداجی, محمدعلی, عبدالهی, محمدحسین, کدیور, پروین, حسن آبادی, حمیدرضا, ارجمندنیا, علی اکبر. (1397). 'اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), pp. 173-186. doi: 10.30473/sc.2018.41194.2223
خاکساربلداجی, محمدعلی, عبدالهی, محمدحسین, کدیور, پروین, حسن آبادی, حمیدرضا, ارجمندنیا, علی اکبر. اثربخشی مداخلات آموزشی شناختی، رایانه ای حافظه فعال بر توجه، کنترل پاسخ و مؤلفه مجری مرکزی حافظه فعال در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 7(2): 173-186. doi: 10.30473/sc.2018.41194.2223


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب