نظری, رسول, عندلیب, الهام. (1397). پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(2), 89-98. doi: 10.30473/jsm.2019.40099.1260
رسول نظری; الهام عندلیب. "پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 2, 1397, 89-98. doi: 10.30473/jsm.2019.40099.1260
نظری, رسول, عندلیب, الهام. (1397). 'پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(2), pp. 89-98. doi: 10.30473/jsm.2019.40099.1260
نظری, رسول, عندلیب, الهام. پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 6(2): 89-98. doi: 10.30473/jsm.2019.40099.1260


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب