شریفی, افسانه, اصلانخانی, محمد علی, تجاری, فرشاد, درودیان, علی اصغر. (1397). طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), 45-54. doi: 10.30473/arsm.2019.38027.2618
افسانه شریفی; محمد علی اصلانخانی; فرشاد تجاری; علی اصغر درودیان. "طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 3, 1397, 45-54. doi: 10.30473/arsm.2019.38027.2618
شریفی, افسانه, اصلانخانی, محمد علی, تجاری, فرشاد, درودیان, علی اصغر. (1397). 'طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), pp. 45-54. doi: 10.30473/arsm.2019.38027.2618
شریفی, افسانه, اصلانخانی, محمد علی, تجاری, فرشاد, درودیان, علی اصغر. طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 7(3): 45-54. doi: 10.30473/arsm.2019.38027.2618


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب