1.

طراحی مدل رفتار خرید مصرف‌کننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز)

صفحه 11-20
شهرام نظری؛ نشمین صمدی؛ بهزاد دیوکان

2.

پیش‌بینی میل به تداوم فعالیت ورزشی دانشجویان براساس رفتار مربیان: یک رویکرد نظریۀ خود-تعیین‌گری

صفحه 21-32
بهزاد بهزادنیا؛ محمد کشتی دار

3.

عوامل بازدارنده ساختاری اشتغال و کارآفرینی در ورزش ایران مطالعه موردی: باشگاه‌های خصوصی

صفحه 33-44
ابوالفضل فراهانی

4.

طراحی مدل ساختاری وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران براساس ابعاد برند خدمات

صفحه 45-54
افسانه شریفی؛ محمد علی اصلانخانی؛ فرشاد تجاری؛ علی اصغر درودیان

5.

بررسی رابطۀ بین سواد مهارتی، سواد دانشگاهی و موفقیت کسب وکار ورزشی با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه

صفحه 55-63
حسین ذبیحی؛ وحید شجاعی؛ محمد حامی

6.

تأثیر عدالت بر تعهد سازمانی با نقش واسطه‌ای آوای سازمانی (مطالعه موردی: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل)

صفحه 65-74
نسرین عزیزیان کهن

7.

تدوین راهبردهای بازاریابی ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران

صفحه 75-84
مهری صفرنژاد؛ عبدالمهدی نصیرزاده

8.

تعیین موقعیت راهبردی ورزش دانشجویی دانشگاه‌های دولتی کشور

صفحه 85-96
عباس سبحانی؛ کبریا اقبالی؛ مریم علیشاهی؛ هانیه منصوری

9.

مطالعۀ برنامه‌ ترویج ورزش و فعالیت‌بدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی

صفحه 97-111
زهرا صفاری؛ ژاله معماری؛ مهسا سعادتی

10.

مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفه‌های توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری

صفحه 113-125
محمدرسول خدادادی؛ فاطمه عبدوی؛ سجاد پاشایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب