ایزدپرست, لیلا, اسماعیلی, محمدرضا, منوچهری, جاسم. (1398). نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), 11-20. doi: 10.30473/arsm.2019.43284.2832
لیلا ایزدپرست; محمدرضا اسماعیلی; جاسم منوچهری. "نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 4, 1398, 11-20. doi: 10.30473/arsm.2019.43284.2832
ایزدپرست, لیلا, اسماعیلی, محمدرضا, منوچهری, جاسم. (1398). 'نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), pp. 11-20. doi: 10.30473/arsm.2019.43284.2832
ایزدپرست, لیلا, اسماعیلی, محمدرضا, منوچهری, جاسم. نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(4): 11-20. doi: 10.30473/arsm.2019.43284.2832


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب