1.

نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران

صفحه 11-20
لیلا ایزدپرست؛ محمدرضا اسماعیلی؛ جاسم منوچهری

2.

طراحی الگوی مسیر ورزشی و گذر شغلی در کشتی‌گیران حرفه‌‌ای

صفحه 21-36
رحیم رمضانی نژاد؛ علی اشکانی؛ حمیدرضا گوهر رستمی

3.

ارائه مدل رابطه بین خلاقیت مدیران و مدیریت ارتباط با مشتری و نقش آن بر وفاداری مشتری باشگاه های ورزشی

صفحه 37-44
رسول نظری؛ محمد علی قره؛ شیوا اسداللهی

4.

تدوین مدل مدیریت دانش بر اساس آمادگی سازمانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان

صفحه 47-56
سهیلا مجلسی ارده جانی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ مجید سلیمانی؛ حبیب هنری

5.

کاربرد ماتریس ارزیابی اقدام و موقعیت استراتژیک (تحلیلSPACE) در کسب و کارهای ورزشی (مطالعه موردی: استخرهای شنا)

صفحه 57-66
داود مودی؛ مهدی طالب پور

6.

ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT

صفحه 67-74
معصومه حسینی؛ لیلا قربانی قهفرخی

7.

پیامدهای اجتماعی حضور و موفقیت زنان محجبه مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی: مطالعه کیفی

صفحه 75-86
منا فرزادفر؛ بهرام یوسفی؛ شهاب بهرامی

8.

طراحی مدل مشارکت در ورزش‌های تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی

صفحه 87-98
احسان ططری؛ محمد احسانی؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ هاشم کوزه چیان

9.

ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی

صفحه 99-108
الهام مرادی؛ علی محمد صفانیا؛ حسین پورسلطانی زرندی

10.

تدوین مناظر و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد کارت امتیازی متوازن ودیمتل

صفحه 109-120
علیرضا صفر علیزاده؛ رضا نیک بخش؛ اکبر آفرینش خاکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب