حسین بگلو, کوروش, پیری, موسی, یاری, جهانگیر, رضایی, اکبر. (1398). طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), 31-44. doi: 10.30473/etl.2019.5792
کوروش حسین بگلو; موسی پیری; جهانگیر یاری; اکبر رضایی. "طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 4, 1398, 31-44. doi: 10.30473/etl.2019.5792
حسین بگلو, کوروش, پیری, موسی, یاری, جهانگیر, رضایی, اکبر. (1398). 'طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(4), pp. 31-44. doi: 10.30473/etl.2019.5792
حسین بگلو, کوروش, پیری, موسی, یاری, جهانگیر, رضایی, اکبر. طراحی آموزش چندرسانه‌ای مبتنی بر نظریۀ بار شناختی سوئلر و تعیین تأثیر آن بر درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری درس ریاضی در فراگیران پایه سوم ابتدایی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 6(4): 31-44. doi: 10.30473/etl.2019.5792


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب