صدرنیا, لیلا, باقریان فرح آبادی, محسن, نقشبندی, سید صلاح الدین. (1398). نقش بازاریابی رسانه‏های اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برند‏های منتخب پوشاک ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(1), 85-94. doi: 10.30473/arsm.2019.5847
لیلا صدرنیا; محسن باقریان فرح آبادی; سید صلاح الدین نقشبندی. "نقش بازاریابی رسانه‏های اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برند‏های منتخب پوشاک ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 1, 1398, 85-94. doi: 10.30473/arsm.2019.5847
صدرنیا, لیلا, باقریان فرح آبادی, محسن, نقشبندی, سید صلاح الدین. (1398). 'نقش بازاریابی رسانه‏های اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برند‏های منتخب پوشاک ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(1), pp. 85-94. doi: 10.30473/arsm.2019.5847
صدرنیا, لیلا, باقریان فرح آبادی, محسن, نقشبندی, سید صلاح الدین. نقش بازاریابی رسانه‏های اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برند‏های منتخب پوشاک ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 8(1): 85-94. doi: 10.30473/arsm.2019.5847


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب