1.

تعیین سهم و نقش دستگاه‏های اجرایی در توسعه ورزش همگانی

صفحه 11-32
فرزاد غفوری؛ محمد سعید معمارزاده؛ سلمان علوی

2.

چشم‏ انداز مؤلفه‌های جامعه‌پذیری سازمانی براساس تبیین ویژگی‏های رهبری خدمتگزار (مطالعه موردی؛ اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی)

صفحه 33-42
بهزاد احدی؛ میرحسن سیدعامری؛ گلاله رسول آذر

3.

موانع و چالش‌های بازاریابی ورزش دانشجویی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور)

صفحه 43-56
عبدالمهدی نصیرزاده؛ زهرا فراهانی؛ لیلا سلطانیان

4.

تدوین نظام نامه اخلاقی ورزشکاران فدراسیون کشتی جهموری اسلامی ایران

صفحه 57-68
فرزین مرادیان فارسانی؛ طاهره ازمشا؛ عبدالرحمن مهدی پور؛ سیدحسین مرعشیان

5.

طراحی مدل کیفی توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران با رویکرد تولید درکلاس جهانی

صفحه 69-84
فروغ محمدی؛ معصومه کلاته سیفری؛ محمدحسین رضوی؛ محمد فارسیجانی

6.

نقش بازاریابی رسانه‏های اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برند‏های منتخب پوشاک ورزشی

صفحه 85-94
لیلا صدرنیا؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ سید صلاح الدین نقشبندی

7.

تعیین درجه اهمیت استراتژی‏های بازاریابی باشگاه‏های لیگ برتر فوتبال با روش AHP

صفحه 95-105
علیرضا ایزدی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ محمود گودرزی؛ حبیب هنری

8.

طراحی مدل راهکارهای بهبود سطح کشتی استان کرمانشاه از دیدگاه صاحب‏ نظران

صفحه 107-124
علی حیرانی؛ سعید خانمرادی؛ زهرا رضوانی

9.

تحلیل انگیزه بینندگان برنامه‏ های ورزشی از طریق رسانه‏ های سنتی و نوپدید

صفحه 125-137
معصومه بابایی مبارکه؛ مهدی کهندل؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ علی زارعی

10.

تدوین برنامه استراتژیک ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی با مدل SWOT-ANP

صفحه 139-153
رضا عباسی بختیاری؛ ابوالفضل فراهانی؛ لقمان کشاورز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب