یوسفی, بهرام, هنری, حبیب, قبادی یگانه, اکرم, ناصری پلنگرد, ولی. (1399). بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), 33-42. doi: 10.30473/jsm.2019.44427.1309
بهرام یوسفی; حبیب هنری; اکرم قبادی یگانه; ولی ناصری پلنگرد. "بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 3, 1399, 33-42. doi: 10.30473/jsm.2019.44427.1309
یوسفی, بهرام, هنری, حبیب, قبادی یگانه, اکرم, ناصری پلنگرد, ولی. (1399). 'بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), pp. 33-42. doi: 10.30473/jsm.2019.44427.1309
یوسفی, بهرام, هنری, حبیب, قبادی یگانه, اکرم, ناصری پلنگرد, ولی. بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 7(3): 33-42. doi: 10.30473/jsm.2019.44427.1309


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب