1.

ارزیابی کمّی وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های ورزشی برتر ایران (مطالعه موردی: وب‌گاه‌های رسمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، بسکتبال و والیبال)

صفحه 15-24
لیلا قربانی قهفرخی؛ میثم عسگرشمسی؛ سید عباس طباطبایی؛ مهناز حواصل؛ پری فرجی زاده؛ مریم فلاح کاظمی

2.

مرور نظام‌مند مطالعات انجام شده درحیطه استعدادیابی ورزشی

صفحه 25-32
منصوره توفیقی؛ نازنین راسخ؛ فروغ فتاحی مسرور

3.

بررسی اثر هواداری ورزشی و نگرش کلی به تبلیغات بر باورپذیری تبلیغات از طریق ورزش

صفحه 33-42
بهرام یوسفی؛ حبیب هنری؛ اکرم قبادی یگانه؛ ولی ناصری پلنگرد

4.

اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری

صفحه 43-54
نگار قلی پور؛ محمد خبیری؛ حسین عیدی

5.

تحلیل ورزش جانبازان استان مازندران به روش SWOT با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 55-68
ارشد رحیمی گلوگاهی؛ محمد حامی؛ وحید شجاعی

6.

مطالعه تطبیقی اقدامات و تجارب دیپلماسی ورزشی در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منتخب

صفحه 69-79
امین رضا بخشی چناری؛ شیرین زردشتیان؛ حسین محمدی جامع

7.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان به‌واسطة وفاداری و دلبستگی به برند در لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 81-90
زهرا پورحسین؛ فاطمه عبدوی؛ وجیهه جوانی؛ سجاد پاشایی

8.

تبیین کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت ورزش ایران؛ رویکرد توسعه پایدار

صفحه 91-98
احمد رضا ظهرابی؛ جواد کریمی؛ امیر محبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب