جعفری, سید محمد باقر, گل محمدی, کریم, جاویدی, فاطمه, سمیعی, محمد. (1398). اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), 83-94. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322
سید محمد باقر جعفری; کریم گل محمدی; فاطمه جاویدی; محمد سمیعی. "اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 2, 1398, 83-94. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322
جعفری, سید محمد باقر, گل محمدی, کریم, جاویدی, فاطمه, سمیعی, محمد. (1398). 'اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), pp. 83-94. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322
جعفری, سید محمد باقر, گل محمدی, کریم, جاویدی, فاطمه, سمیعی, محمد. اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(2): 83-94. doi: 10.30473/jsm.2019.46002.1322


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب