1.

نقش وبکوال در رضایت‌مندی کاربران و تمایل به خرید مجدد بلیت اینترنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران

صفحه 15-27
اکبر جابری؛ فرزانه مظلومی سوینی

2.

تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای

صفحه 29-39
لیلا بیرامی جغناب؛ جواد کریمی؛ مریم حسینی

3.

بررسی عصبی - روان‌شناختی صحه گذاری ورزشکاران مشهور در تصمیم به خرید محصولات ورزشی و غیرورزشی

صفحه 41-51
علی قائدی؛ محسن اسمعیلی؛ محمدرضا قاسمیان مقدم؛ بهزاد ایزدی

4.

قضاوت، فوتبال و رسانه: گفتمان‌کاوی انتقادی برنامه تلویزیونی نود (90)

صفحه 53-68
مسعود تقی آبادی؛ حمید تقی آبادی

5.

ارائه الگوی پارادایمی عملکرد بهینه رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه فوتبال حرفه ای

صفحه 69-81
محمد امین موحد؛ مهدی سلیمی؛ مینا مستحفظیان؛ حمید زاهدی

6.

اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی‌‌گری ارزش ویژه برند

صفحه 83-94
سید محمد باقر جعفری؛ کریم گل محمدی؛ فاطمه جاویدی؛ محمد سمیعی

7.

کارکرد رسانه‌های اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاه‌های طرفداران بعد از ال‌کلاسیکو

صفحه 95-109
مهدی لطیفی فرد؛ مرجان صفاری؛ کلثوم حیدری

8.

تحلیل محتوای پوشش رسانه‌ای فساد در فوتبال ایران: مطالعه موردی برنامه تلویزیونی 90

صفحه 111-120
مینا ملائی؛ امین سلیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب