بیرامی جغناب, لیلا, کریمی, جواد, حسینی, مریم. (1398). تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), 29-39. doi: 10.30473/jsm.2019.46828.1330
لیلا بیرامی جغناب; جواد کریمی; مریم حسینی. "تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 2, 1398, 29-39. doi: 10.30473/jsm.2019.46828.1330
بیرامی جغناب, لیلا, کریمی, جواد, حسینی, مریم. (1398). 'تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), pp. 29-39. doi: 10.30473/jsm.2019.46828.1330
بیرامی جغناب, لیلا, کریمی, جواد, حسینی, مریم. تصویرسازی برند با تأکید بر عوامل هدایتی افراد مشهور ورزشی در تبلیغات رسانه‌ای. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(2): 29-39. doi: 10.30473/jsm.2019.46828.1330


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب