جلالی فراهانی, مجید. (1392). تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(2), 11-20.
مجید جلالی فراهانی. "تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2, 2, 1392, 11-20.
جلالی فراهانی, مجید. (1392). 'تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(2), pp. 11-20.
جلالی فراهانی, مجید. تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1392; 2(2): 11-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب