الهی, آمینه, اقدسی, علی نقی, حسینی نسب, سید داوود. (1398). مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), 21-34. doi: 10.30473/etl.2020.45648.2927
آمینه الهی; علی نقی اقدسی; سید داوود حسینی نسب. "مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 2, 1398, 21-34. doi: 10.30473/etl.2020.45648.2927
الهی, آمینه, اقدسی, علی نقی, حسینی نسب, سید داوود. (1398). 'مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), pp. 21-34. doi: 10.30473/etl.2020.45648.2927
الهی, آمینه, اقدسی, علی نقی, حسینی نسب, سید داوود. مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(2): 21-34. doi: 10.30473/etl.2020.45648.2927


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب