1.

نقش ویژگی‌های شخصیتی و ابعاد محیط ارتباطی خانواده در درگیری تحصیلی با واسطه‌گری اشتیاق

صفحه 9-20
غزاله قدمی؛ مریم زارع؛ مهدی رحیمی

2.

مقایسه اثربخشی مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی با آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر سرزندگی تحصیلی و جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان

صفحه 21-34
آمینه الهی؛ علی نقی اقدسی؛ سید داوود حسینی نسب

3.

پیش‌بینی رویکردهای یادگیری براساس هیجانات پیشرفت و باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه دوم

صفحه 35-42
علی مصطفائی؛ حسین زارع

4.

روا‌‌‌‌‌‌سازی و اعتبار‌یابی پرسش‌نامه سطوح تفکر تاملی: مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم

صفحه 43-54
اسماعیل عظیمی؛ عباس تقی زاده

5.

بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شنیداری مجازی چندرسانه‌ای خانواده‌محور نوایش بر میزان عملکرد ادراک شنیداری و گفتاری کودکان ناشنوای کاشت حلزون شده

صفحه 55-64
زهرا عباسیان نیک؛ سعید حسن زاده؛ محمد فرهادی؛ غلامعلی افروز

6.

مقایسه آموزش با روش سنتی و آموزش با نرم‌افزار آموزشی در سطوح یادگیری دانش، فهمیدن و کاربرد در درس ریاضی و علوم در دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر خرم آباد

صفحه 65-76
فتانه فتحی؛ رسول کردنوقابی؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ خسرو رشید

7.

اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر شفقت بر میزان پرخاشگری، خودتنظیمی‌ هیجانی وانگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی

صفحه 77-87
محمود شاکرمی؛ زهره لطیفی؛ شکوفه موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب