اسکندری اصل, نصرت, پیریایی, صالحه. (1398). اثربخشی آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی در نوجوانان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(19), 73-88. doi: 10.30473/clpsy.2020.51104.1507
نصرت اسکندری اصل; صالحه پیریایی. "اثربخشی آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی در نوجوانان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 19, 1398, 73-88. doi: 10.30473/clpsy.2020.51104.1507
اسکندری اصل, نصرت, پیریایی, صالحه. (1398). 'اثربخشی آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی در نوجوانان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(19), pp. 73-88. doi: 10.30473/clpsy.2020.51104.1507
اسکندری اصل, نصرت, پیریایی, صالحه. اثربخشی آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی در نوجوانان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 5(19): 73-88. doi: 10.30473/clpsy.2020.51104.1507


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب