1.

اثربخشی برنامه درمان ترمیم شناختی بر نیمرخ مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی کودکان کم‌شنوای پیش‌دبستانی

صفحه 9-24
محمد عاشوری؛ معصومه یزدانی پور

2.

اثربخشی برنامه آموزشی حافظه فعال بر حافظه فعال واج‌شناختی و آگاهی واجی دانش‌آموزان نارساخوان: یک مطالعه نوروسایکولوژیک

صفحه 25-40
الهام سادات ناجی؛ محسن شکوهی‌یکتا؛ سعید حسن‌زاده

3.

اثربخشی توانبخشی شناختی مغز بر سرعت پردازش اطلاعات و دوره بی‌پاسخی روانشناختی در کودکان با اختلال یادگیری خاص

صفحه 41-52
حسین اکبری فر؛ احمد احمدی؛ روح الله فتح آبادی؛ حامد صالحی

4.

تفاوت‌های کارکردی همگام‌سازی امواج باند آلفا در نواحی خلفی و قدامی مغز در طول تفکر واگرا و همگرا

صفحه 53-72
عماد آذر؛ ایمان الله بیگدلی؛ مسعود فضیلت پور؛ سعیده خسروی

5.

اثربخشی آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی در نوجوانان

صفحه 73-88
نصرت اسکندری اصل؛ صالحه پیریایی

6.

الگوی امواج مغزی در باورهای فراطبیعی : مطالعه ای مبتنی بر EEG در گروه های شدید و خفیف

صفحه 89-98
عبدالواحد نرماشیری؛ احمد سهرابی؛ جواد حاتمی

7.

تعامل حافظه کاری و بازه زمانی در ادراک زمان

صفحه 99-114
علی شهابی فر؛ سید مهدی حسینی فرد؛ عطاالله موحدی نیا

8.

تاثیر ابعاد مختلف هیجان چهره بر ادراک زمان

صفحه 115-134
محمد علی نظری؛ حسن صبوری مقدم؛ جلیل باباپورخیرالدین؛ مریم حسینی حوری پسند

9.

مروری بر اثرات عصبی و شناختی کووید – 19

صفحه 135-146
احمد علیپور؛ محمد اورکی؛ آزیتا خرامان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب