مکی زاده, وحید, محبی, عادل, شراعی, فاطمه. (1399). تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), 37-52. doi: 10.30473/jsm.2020.49363.1359
وحید مکی زاده; عادل محبی; فاطمه شراعی. "تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 4, 1399, 37-52. doi: 10.30473/jsm.2020.49363.1359
مکی زاده, وحید, محبی, عادل, شراعی, فاطمه. (1399). 'تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), pp. 37-52. doi: 10.30473/jsm.2020.49363.1359
مکی زاده, وحید, محبی, عادل, شراعی, فاطمه. تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 7(4): 37-52. doi: 10.30473/jsm.2020.49363.1359


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب