1.

بررسی قابلیت شبکه‌سازی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل

صفحه 15-22
فرزاد نوبخت؛ اکرم فریدی؛ عباس نقی زاده؛ مهرداد محرم زاده؛ نسرین عزیزیان کهن

2.

بررسی هیجانات مصرفی - ارتباطی متأثر از مسکات های ورزشی شناخته شده در تبیین قصد رفتاری مصرفکنندگان: اثر تعدیلگری جنسیت

صفحه 23-36
رسول نوروزی سید حسینی؛ عرفان مرادی

3.

تبیین پیامدهای جذابیت شخصیت برند انسانی در برنامه های تلویزیونی ورزشی(مورد مطالعه: برنامه 90)

صفحه 37-52
وحید مکی زاده؛ عادل محبی؛ فاطمه شراعی

4.

بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی

صفحه 53-64
امیرحسین سپهریان؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ محمد کشتی دار

5.

تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی

صفحه 65-78
حسین منصوری؛ مسلم غلامی؛ سعید صادقی بروجردی؛ میثم صادقی

6.

نقش فرآیندهای مدیریت دانش نوین در راهبرد مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه، کارکنان رسانه‌های ورزشی در استان اصفهان)

صفحه 79-98
احسان نامدار جویمی؛ سید علیقلی روشن؛ نور محمد یعقوبی

7.

اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ هواداران تیم پرسپولیس

صفحه 99-112
سردار محمدی؛ ارش زارعی

8.

مقایسه وضعیت پوشش ورزش در وب سایت های آموزش وپرورش استان ها با تأکیدبر رشته های ورزشی وارتباط خبر با مقطع تحصیلی

صفحه 113-124
حمید قاسمی؛ معصومه حسینی؛ حسن عامری اصل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب