سپهریان, امیرحسین, عظیم زاده, سید مرتضی, کشتی دار, محمد. (1399). بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), 53-64. doi: 10.30473/jsm.2020.50420.1371
امیرحسین سپهریان; سید مرتضی عظیم زاده; محمد کشتی دار. "بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 4, 1399, 53-64. doi: 10.30473/jsm.2020.50420.1371
سپهریان, امیرحسین, عظیم زاده, سید مرتضی, کشتی دار, محمد. (1399). 'بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), pp. 53-64. doi: 10.30473/jsm.2020.50420.1371
سپهریان, امیرحسین, عظیم زاده, سید مرتضی, کشتی دار, محمد. بررسی تأثیر تبلیغات از طریق شخصیت‌‌ مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالاهای ورزشی و غیر ورزشی: یک مطالعه شبه تجربی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 7(4): 53-64. doi: 10.30473/jsm.2020.50420.1371


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب