منصوری, حسین, غلامی, مسلم, صادقی بروجردی, سعید, صادقی, میثم. (1399). تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), 65-78. doi: 10.30473/jsm.2020.51829.1393
حسین منصوری; مسلم غلامی; سعید صادقی بروجردی; میثم صادقی. "تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 4, 1399, 65-78. doi: 10.30473/jsm.2020.51829.1393
منصوری, حسین, غلامی, مسلم, صادقی بروجردی, سعید, صادقی, میثم. (1399). 'تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(4), pp. 65-78. doi: 10.30473/jsm.2020.51829.1393
منصوری, حسین, غلامی, مسلم, صادقی بروجردی, سعید, صادقی, میثم. تأثیر شاخص های تبلیغات اینستاگرامی در پاسخ رفتاری آنی و پنهان مصرف کنندگان محصولات ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 7(4): 65-78. doi: 10.30473/jsm.2020.51829.1393


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب