کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1398). مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد‌های یادگیری خودگردان و کمک‌خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), 77-88. doi: 10.30473/etl.2020.44672.2897
سلیمان کابینی مقدم; غلامحسین انتصار فومنی; مسعود حجازی; حسن اسدزاده. "مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد‌های یادگیری خودگردان و کمک‌خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 3, 1398, 77-88. doi: 10.30473/etl.2020.44672.2897
کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1398). 'مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد‌های یادگیری خودگردان و کمک‌خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(3), pp. 77-88. doi: 10.30473/etl.2020.44672.2897
کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد‌های یادگیری خودگردان و کمک‌خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 7(3): 77-88. doi: 10.30473/etl.2020.44672.2897


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب