عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس. (1400). مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(3), 51-60. doi: 10.30473/jsm.2020.51428.1387
حسین عبدالملکی; عباس خدایاری. "مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 3, 1400, 51-60. doi: 10.30473/jsm.2020.51428.1387
عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس. (1400). 'مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(3), pp. 51-60. doi: 10.30473/jsm.2020.51428.1387
عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس. مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 8(3): 51-60. doi: 10.30473/jsm.2020.51428.1387


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب