دهقانی, یوسف, مرادی, نزهت الزمان. (1399). تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(20), 101-120. doi: 10.30473/clpsy.2020.51743.1523
یوسف دهقانی; نزهت الزمان مرادی. "تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 20, 1399, 101-120. doi: 10.30473/clpsy.2020.51743.1523
دهقانی, یوسف, مرادی, نزهت الزمان. (1399). 'تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(20), pp. 101-120. doi: 10.30473/clpsy.2020.51743.1523
دهقانی, یوسف, مرادی, نزهت الزمان. تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 6(20): 101-120. doi: 10.30473/clpsy.2020.51743.1523


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب