1.

ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه دست برتری آنت - نسخه ترکی آذری

صفحه 9-16
مجمد ابهریان؛ حسن عشایری؛ ارسلان گلفام؛ علی جهان

2.

اثربخشی آموزش برنامه دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر مهارت‌های عصب روانشناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن

صفحه 17-30
محمدرضا مرادی؛ سید مهران میربد

3.

تأثیر هشت هفته بازی‌های ویدئویی تعاملی بر تعادل ایستا و پویای دانش‌آموزان پسر

صفحه 31-46
صالح جراحی؛ رسول عابدان زاده؛ محمد رضا دوستان

4.

تاثیر tDCS روی OFC نیمکره راست در عملکرد اجرایی تصمیم گیری پرخطر و ریسک پذیری

صفحه 47-62
فرزانه پولادی؛ مسعود باقری؛ قاسم عسکری زاده

5.

مقایسه اثربخشی واقعیت‌درمانی و آموزش نوروفیدبک بر بهبود کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان سینه

صفحه 63-82
ساناز الهی نژاد؛ شاهرخ مکوند حسینی؛ پرویز صباحی

6.

نبرد نورون‌ها: افزایش تمرکز با استفاده از بازی رایانه‌ای مبتنی بر بازخورد عصبی و رابط مغز-رایانه

صفحه 83-100
حسام ساکیان محمدی؛ یزدان موحدی؛ یونس سخاوت

7.

تأثیر آموزش حافظه فعال بر برنامه ریزی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص (نارساخوان)

صفحه 101-120
یوسف دهقانی؛ نزهت الزمان مرادی

8.

اثربخشی روان درمانگری نمایشی در کاهش مشکلات عصب‌روانشناختی دانش‌آموزان مبتلا به استرس پس از سانحه

صفحه 121-146
شعیب سبحانی تبار؛ فریده حمیدی؛ نجف طهماسبی‌پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب