عبدالملکی, حسین. (1399). مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(1), 71-82. doi: 10.30473/jsm.2020.52424.1405
حسین عبدالملکی. "مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 1, 1399, 71-82. doi: 10.30473/jsm.2020.52424.1405
عبدالملکی, حسین. (1399). 'مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(1), pp. 71-82. doi: 10.30473/jsm.2020.52424.1405
عبدالملکی, حسین. مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 8(1): 71-82. doi: 10.30473/jsm.2020.52424.1405


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب