1.

مقایسه وب سایت های منتخب ایرانی و خارجی پوشاک ورزشی براساس شاخص وب سنجی

صفحه 15-26
طیبه یانپی؛ فرزام فرزان؛ مرتضی دوستی

2.

مفهوم‌سازی ارزش رسانه‌ای بازیکنان فوتبال به عنوان پایه‌ای برای توسعه مدل‌های درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال ایران

صفحه 27-42
مرجان بصیرت؛ داتیس خواجه ئیان؛ طاهر روشندل اربطانی

3.

طراحی مدل درگیر شدن در ورزش، تعهد روان شناختی و وفاداری تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس

صفحه 43-54
مجتبی قاسمی سیانی؛ لیلی خاوری خراسانی

4.

تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM)

صفحه 55-70
بهزاد ایزدی؛ علیرضا زارع

5.

مدل سازی نقش ارگونومی و ویژگی های محیطی بر تجربه خدمت مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی

صفحه 71-82
حسین عبدالملکی

6.

تحلیل محتوای گزارش تلویزیونی رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان : خرمشهر 2016

صفحه 83-92
امین خطیبی؛ مریم ایمانیان

7.

ارتباط بین میزان کاربست شاخص‌های تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های توانمندسازی دبیران ورزش در وزارت آموزش و پرورش

صفحه 93-100
وحید بخشعلی پور؛ سیاوش خداپرست سرشکه؛ مرتضی رضایی صوفی

8.

بررسی رابطه بین ارتباطات با رویکرد سیاسی با اثربخشی مدیران باشگاههای فوتبال (تهران )

صفحه 101-111
سید رضا موسوی بیوکی؛ سیده طاهره موسوی راد؛ ابولفضل فراهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب