ایزدی, بهزاد, زارع, علیرضا. (1399). تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(1), 55-70. doi: 10.30473/jsm.2020.52281.1403
بهزاد ایزدی; علیرضا زارع. "تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 1, 1399, 55-70. doi: 10.30473/jsm.2020.52281.1403
ایزدی, بهزاد, زارع, علیرضا. (1399). 'تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(1), pp. 55-70. doi: 10.30473/jsm.2020.52281.1403
ایزدی, بهزاد, زارع, علیرضا. تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 8(1): 55-70. doi: 10.30473/jsm.2020.52281.1403


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب