ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, باقری قره بلاغ, هوشمند, عین علی, محسن. (1399). تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(2), 37-48. doi: 10.30473/jsm.2020.49079.1353
مرتضی ملکی مین باش رزگاه; هوشمند باقری قره بلاغ; محسن عین علی. "تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 2, 1399, 37-48. doi: 10.30473/jsm.2020.49079.1353
ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, باقری قره بلاغ, هوشمند, عین علی, محسن. (1399). 'تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(2), pp. 37-48. doi: 10.30473/jsm.2020.49079.1353
ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, باقری قره بلاغ, هوشمند, عین علی, محسن. تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 8(2): 37-48. doi: 10.30473/jsm.2020.49079.1353


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب