1.

درک تجربه زیسته مدیران روابط عمومی ورزشی از بحران‌های رسانه ای(رویکردی پدیدارشناسانه)

صفحه 13-26
رسول نوروزی سید حسینی

2.

نقش ابعاد زیباشناختی معماری ورزشی با تاکید بر رویکردهای ارتباطی در جذب دانش آموزان دختر به اماکن ورزشی

صفحه 27-36
معصومه حسینی؛ فاطمه تاروردی زاده

3.

تبلیغات رسانه های اجتماعی: واکاوی نقش اطلاع دهندگی، تصویر اجتماعی و خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید (مورد مطالعه: مشتریان محصولات تولیدی شرکت مجید)

صفحه 37-48
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محسن عین علی

4.

تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصرف‌کنندگان: مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک

صفحه 49-60
مهدی باقری؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

5.

طراحی الگوی موفق سیستم اطلاعات (ISSM) مدیریت رویداد سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: کورس اسب دوانی استان گلستان)

صفحه 61-78
حمیدرضا قزلسفلو

6.

نقش میانجی معنویت سازمانی در رابطه‌ی بین رهبری معنوی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان رسانه های ورزشی در شهرستان زاهدان

صفحه 79-94
عبدالباسط مرادزاده؛ محب الدین ریگی؛ عبدالعلی کشته گر

7.

امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار بازاریابی در رویدادهای ورزشی شهر اردبیل

صفحه 95-102
فرزاد نوبخت؛ رقیه بخشش؛ مهرداد محرم زاده؛ عباس نقی زاده

8.

نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس)

صفحه 103-115
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ مجتبی قاسمی سیانی؛ آکو ابراهیم فقی محمود


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب