ازادفدا, شیوا, درودیان, علی اصغر, زمانی دادانه, شاهو. (1400). اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(4), 31-46. doi: 10.30473/jsm.2020.52745.1409
شیوا ازادفدا; علی اصغر درودیان; شاهو زمانی دادانه. "اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 4, 1400, 31-46. doi: 10.30473/jsm.2020.52745.1409
ازادفدا, شیوا, درودیان, علی اصغر, زمانی دادانه, شاهو. (1400). 'اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(4), pp. 31-46. doi: 10.30473/jsm.2020.52745.1409
ازادفدا, شیوا, درودیان, علی اصغر, زمانی دادانه, شاهو. اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 8(4): 31-46. doi: 10.30473/jsm.2020.52745.1409


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب