1.

نقدی بر کتاب مبانی مدیریت ورزشی

صفحه 13-20
مهرعلی همتی نژاد طولی؛ بهنام عاشقی

2.

ارائه مدل ارتباطی حمایت اجتماعی درک شده و مهارتهای ارتباطی با نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران

صفحه 21-30
منوچهر ططری؛ مژگان غلامیان

3.

اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند

صفحه 31-46
شیوا ازادفدا؛ علی اصغر درودیان؛ شاهو زمانی دادانه

4.

شناسایی شاخص‌های توسعة مدل بومی مدیریت الکترونیک منابع انسانی در ادارات کل ورزش و جوانان کل کشور

صفحه 47-58
روح اله عرب مختاری؛ اسماعیل شریفیان؛ کوروش قهرمان تبریزی؛ محسن منوچهری نژاد

5.

تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی

صفحه 59-70
امین سلیمی؛ مینا ملائی؛ حمید قاسمی

6.

طراحی الگوی عوامل موثر بر آمادگی الکترونیکی سازمانی با رویکرد ساختاری تفسیری در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی

صفحه 71-80
عباس مصطفی زاده؛ پریوش نوربخش؛ مهدی کهندل

7.

نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو)

صفحه 81-90
قاسم اسلامی؛ فرشاد قادری

8.

اثر شبکه‌های اجتماعی در ارتقای ارزش ویژه برند باشگاه پرسپولیس

صفحه 91-104
عباس سیف‌الهی؛ سید نصرالله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب