اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1400). نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(4), 81-90. doi: 10.30473/jsm.2020.52666.1407
قاسم اسلامی; فرشاد قادری. "نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 4, 1400, 81-90. doi: 10.30473/jsm.2020.52666.1407
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1400). 'نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(4), pp. 81-90. doi: 10.30473/jsm.2020.52666.1407
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. نقش مشارکت در بازاریابی شفاهی الکترونیک بر وفاداری الکترونیک مشتریان کالاهای ورزشی (مورد مطالعه: وب سایت دی جی کالا و بامیلو). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 8(4): 81-90. doi: 10.30473/jsm.2020.52666.1407


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب