مصطفائی, علی, اورکی, محمد. (1399). اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(21), 111-130. doi: 10.30473/clpsy.2020.48949.1470
علی مصطفائی; محمد اورکی. "اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 21, 1399, 111-130. doi: 10.30473/clpsy.2020.48949.1470
مصطفائی, علی, اورکی, محمد. (1399). 'اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(21), pp. 111-130. doi: 10.30473/clpsy.2020.48949.1470
مصطفائی, علی, اورکی, محمد. اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 6(21): 111-130. doi: 10.30473/clpsy.2020.48949.1470


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب