1.

بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی پاول بر بهبود کارکرد های اجرایی، حافظه و توجه جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه

صفحه 9-26
مهدی صحراگرد؛ احمد علی پور؛ حسین زارع؛ رسول روشن

2.

مطالعه اثربخشی تمرین تکالیف دوگانه شناختی- حرکتی بر حافظه فضایی بیماران ام اس

صفحه 17-30
آرش عباس نیا؛ شهزاد طهماسبی بروجنی؛ راضیه هژبرنیا

3.

مقایسه فعالیت قشری مغز در بیماران اسکیزوفرن دارا و فاقد اختلال تفکر صوری

صفحه 31-46
غلامرضا چلبیانلو؛ مهسا مقراضی؛ زهرا کشتگر

4.

اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

صفحه 47-66
ساناز زارع نژاد؛ سکینه سلطانی کوهبنانی؛ سمیه زارع نژاد

5.

اثربخشی توان‌بخشی دوسا بر حافظه شنیداری و حل مسئله‌ کودکان دارای اختلال یادگیری همراه با مشکل تمییز شنیداری

صفحه 67-80
فرنگیس دمهری؛ لعیا خیام باشی؛ محسن سعیدمنش

6.

مقایسه اثربخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمه بر کاهش افسردگی در جمعیت غیر بالینی

صفحه 81-98
اکبر مهدیلو؛ نعیمه محب؛ سید محمود طباطبائی؛ مرضیه علیوندی وفا

7.

روابط ساختاری کارکرد اجرایی مغز با نشانه‌های نقص توجه و بیش‌فعالی دانشجویان

صفحه 99-110
نسرین گنجه ای؛ تورج هاشمی

8.

اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی بر مهارت های عصب روانشناختی و نشانگان رفتاری(کمبود توجه و تکانشگری) کودکان دارای اختلال کمبود توجه/بیش فعالی براساس مدل مایکنبام

صفحه 111-130
علی مصطفائی؛ محمد اورکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب