رضازاده شرمه, محمد, هاشمی, سهیلا. (1399). مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(2), 93-103. doi: 10.30473/etl.2020.54246.3283
محمد رضازاده شرمه; سهیلا هاشمی. "مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 2, 1399, 93-103. doi: 10.30473/etl.2020.54246.3283
رضازاده شرمه, محمد, هاشمی, سهیلا. (1399). 'مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(2), pp. 93-103. doi: 10.30473/etl.2020.54246.3283
رضازاده شرمه, محمد, هاشمی, سهیلا. مقایسة تاثیر روش‌های آموزش مبتنی بر نظریه بار شناختی، چندرسانه‌ای و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش‌آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 8(2): 93-103. doi: 10.30473/etl.2020.54246.3283


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب