حیدری, الهام, مرزوقی, رحمت اله, رفعت جو, زهرا. (1399). تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(3), 47-58. doi: 10.30473/etl.2021.53237.3237
الهام حیدری; رحمت اله مرزوقی; زهرا رفعت جو. "تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 3, 1399, 47-58. doi: 10.30473/etl.2021.53237.3237
حیدری, الهام, مرزوقی, رحمت اله, رفعت جو, زهرا. (1399). 'تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(3), pp. 47-58. doi: 10.30473/etl.2021.53237.3237
حیدری, الهام, مرزوقی, رحمت اله, رفعت جو, زهرا. تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 8(3): 47-58. doi: 10.30473/etl.2021.53237.3237


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب