| تعداد نشریات | 48 |
| تعداد شمارهها | 1,232 |
| تعداد مقالات | 10,593 |
| تعداد مشاهده مقاله | 21,303,238 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,330,615 |
| 1. | مقایسه تداعیهای آشکار و ناآشکار بنیانهای اخلاقی در دانشآموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) | |
| صفحه 9-20 | ||
| سهیلا سادات رسول؛ سوسن علیزاده فرد | ||
| 2. | فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی | |
| صفحه 21-34 | ||
| نسیم سعید؛ محمد احمدی ده قطب الدینی | ||
| 3. | تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی | |
| صفحه 35-46 | ||
| جواد پورکریمی؛ زهره علیمردانی | ||
| 4. | تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان | |
| صفحه 47-58 | ||
| الهام حیدری؛ رحمت اله مرزوقی؛ زهرا رفعت جو | ||
| 5. | بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجانپذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی | |
| صفحه 59-70 | ||
| معصومه عزیزی | ||
| 6. | تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطهای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی | |
| صفحه 71-84 | ||
| حوریه یایرام نژاد؛ یحیی یاراحمدی؛ حمزه احمدیان؛ مریم اکبری | ||
| 7. | ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة هوش هیجانی صفتمحور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی | |
| صفحه 85-99 | ||
| علی خدایی؛ سید میثم سید احمدی | ||