تعداد نشریات | 41 |
تعداد شمارهها | 1,119 |
تعداد مقالات | 9,559 |
تعداد مشاهده مقاله | 17,334,585 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,103,763 |
1. | مقایسه تداعیهای آشکار و ناآشکار بنیانهای اخلاقی در دانشآموزان دارای رفتار قلدری: کاربرد آزمون تداعی ناآشکار (IAT) | |
صفحه 9-20 | ||
سهیلا سادات رسول؛ سوسن علیزاده فرد | ||
2. | فراتحلیل کاربرد علوم شناختی در یادگیری ترکیبی | |
صفحه 21-34 | ||
نسیم سعید؛ محمد احمدی ده قطب الدینی | ||
3. | تحلیل پدیدارشناختی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط آموزش الکترونیکی | |
صفحه 35-46 | ||
جواد پورکریمی؛ زهره علیمردانی | ||
4. | تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان | |
صفحه 47-58 | ||
الهام حیدری؛ رحمت اله مرزوقی؛ زهرا رفعت جو | ||
5. | بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس هیجانپذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی | |
صفحه 59-70 | ||
معصومه عزیزی | ||
6. | تدوین مدل علّی رضایت از مدرسه بر اساس ادراک محیط کلاس و ادراک حمایت معلم با نقش واسطهای پایستگی تحصیلی و درگیری تحصیلی | |
صفحه 71-84 | ||
حوریه یایرام نژاد؛ یحیی یاراحمدی؛ حمزه احمدیان؛ مریم اکبری | ||
7. | ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة هوش هیجانی صفتمحور ـ نسخة نوجوان: ساختار عاملی، روایی و پایایی | |
صفحه 85-99 | ||
علی خدایی؛ سید میثم سید احمدی | ||