عزیزی, معصومه. (1399). بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان‌پذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(3), 59-70. doi: 10.30473/etl.2021.54020.3273
معصومه عزیزی. "بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان‌پذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 3, 1399, 59-70. doi: 10.30473/etl.2021.54020.3273
عزیزی, معصومه. (1399). 'بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان‌پذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(3), pp. 59-70. doi: 10.30473/etl.2021.54020.3273
عزیزی, معصومه. بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان‌پذیری در تدریس: رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 8(3): 59-70. doi: 10.30473/etl.2021.54020.3273


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب